Friday, November 14, 2014

Meh gebu bersama K colly.


Baru-baru ni baru saje cuba-cuba beli k colly. Nak gebu lah katakan haha. Ramai jugak yang kata k colly ni berkesan untuk kulit muka dan badan. Tapi ada orang yang kesannya cepat dan ada juga yang makan masa, bagi yang ambik masa yang lama macam saya ni kena sabar la sikit mungkin 10 botol k colly kut baru gebu kut hahaha. 

Harga asal k colly ni RM150, kalau ada yang jual mahal tu mintak murah hahaha. Tapi saya beli dengan harga kasih sayang kut RM110 kira okaylah tu kan. 

Bagusnya k colly ni melawaskan bila anda buang air besar bagi yang sembelit tu memang baguih hehe. Selain daripada tu nak cantik putih gebu macam pelakon Fathia tu boleh  cuba Insyaallah. 

K colly ni cuma perlu kemam kat bawah lidah, nanti die cair dengan sendiri. 1/2 pagi dan malam 1/2 .
Yang penting air masak 3liter sehari tapi aku minum je banyak-banyak sebab taktau banyak mana 3liter :3

Aku ambik k colly ni sebab stress orang panggil aku gelap -_- 

wassalam